Dell ProSupport Plus: Διαθέσιμο για pc & laptop & tablets

0
129
Dell ProSupport Plus

Η Dell ανακοινώσε την επέκταση του ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets, την πρώτη – στον τομέα της – λύση για προληπτική, προγνωστική και αυτοματοποιημένη υποστήριξη. Η υπηρεσία αφορά σε Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue και Chromebook.

Σε δήλωση του ο Rob Brothers, Program Director IDC Software and Hardware Support Services, ανέφερε :«Η έρευνά μας, δείχνει ότι τα τμήματα ΙΤ συνεχίζουν να ξοδεύουν γύρω στο 80 τοις εκατό του χρόνου τους σε εργασίες ρουτίνας και τεχνικής υποστήριξης, αφήνοντας μόνο 20 τοις εκατό σε στρατηγικής σημασίας projects, τα οποία προωθούν την επιχείρησή τους.H νέα λύση ProSupport Plus της Dell, αξιοποιεί τα στοιχεία από την παρακολούθηση των συστημάτων και τεχνικές  πρόβλεψης, με στόχο να διατηρεί τις επιχειρήσεις στο δρόμο της καινοτομίας. Η Dell ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της υποστήριξης, επεκτείνοντας την προληπτική, αυτοματοποιημένη της τεχνολογία από το data center στον τελικό χρήστη των συσκευών.»

«Τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων και οι IT managers, ανέκαθεν καλούνται να κάνουν περισσότερα, με λιγότερα μέσα, κάτι που τους αφήνει με μια ατέλειωτη λίστα projects, που πρέπει να αντιμετωπίσουν,» δήλωσε ο Doug Schmitt, vice president and general manager, Global Support και Deployment στην Dell. «Επεκτείνοντας το ProSupport Plus σε υπολογιστές και tablets, προσφέρουμε τώρα προληπτική υποστήριξη για το data center και τους τελικούς χρήστες συσκευών, έτσι ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να δαπανούν λιγότερο χρόνο σε υποστήριξη και περισσότερο χρόνο σε ό,τι έχει περισσότερη σημασία.»

ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets

Tο ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets περιλαμβάνει:

•    Πρόσβαση με προτεραιότητα 24×7 στους μηχανικούς του ProSupport, οι οποίοι έχουν σημαντική ειδίκευση στο hardware και το software.
•    Προληπτική και προγνωστική αυτοματοποιημένη υποστήριξη χάρη στην τεχνολογία παρακολούθησης Dell SupportAssist.
•    Self-service διαχείριση συμβάντων και αποστολή εξαρτημάτων μέσω του portal της Dell, TechDirect, εφαρμογής για φορητές συσκευές ή με χρήση API.
•    Διαχείριση ροής εργασιών (workflow) για θέματα τεχνικής υποστήριξης, η οποία επιτρέπει στους τεχνικούς του πελάτη και του συνεργάτη της Dell να προσφέρουν προληπτική και προγνωστική υποστήριξη με τη Dell.
•    Κάλυψη για πτώση, διαβροχή και ανωμαλίες του δικτύου ηλεκτροδότησης, για την προστασία των επενδύσεων σε hardware.
•    Διατήρηση του σκληρού δίσκου μετά την αντικατάστασή του, για τη διασφάλιση του ελέγχου των δεδομένων.
•    Έναν εξειδικευμένο Διαχειριστή Τεχνικού Λογαριασμού (Technical Account Manager), ο οποίος λειτουργεί ως ένα μοναδικό σημείο επαφής για τα τεχνικά ζητήματα και προσφέρει μηνιαίες αναφορές για πελάτες με 1.000 ή περισσότερα συστήματα που καλύπτονται από ProSupport Plus.

 Dell ProSupport Plus

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here